Servicemanager Alerta, Hengelo, 28-36 uur
- Vast
- 28 - 36 uur
Solliciteren
- Word jij blij van het onderhouden van klantrelaties?
- Weet jij met je enthousiasme en motiverende werkwijze, anderen in beweging te krijgen?
- Kun jij onze dienstverlening laten groeien in professionaliteit en volume?
Dan ben jij misschien wel dé servicemanager waar wij naar op zoek zijn!
In de functie van servicemanager bij Alerta ben jij degene die de relatie met klanten en leveranciers onderhoudt en verder uitbouwt. Jij bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening en weet deze te borgen. Dit doe je door het analyseren van het proces en de data, maar bovenal door in gesprek te gaan met onze medewerkers, klanten en leveranciers. Samen met onze aandachtsvelders bekijk je wat er goed gaat en welke wensen tot verbetering en optimaliseren er zijn.
Bij Alerta geloven we in een wereld waarin zorg altijd en overal (op afstand) toegankelijk is. Als de onmisbare schakel in het zorgproces, coördineren en triëren wij zorgvragen met zorgvuldigheid. 24 Uur per dag, 7 dagen per week. Bij Alerta streven we naar kwaliteit in alles wat we doen. Met onze expertise staan we klaar om te helpen en te ondersteunen waar nodig, met focus op het bieden van kwalitatieve zorg en hulp op afstand. We zijn een betrouwbare partner voor onze cliënten en klanten, waarbij we altijd streven naar verbetering en vernieuwing in de zorgsector.
Jij kent als servicemanager ons aanbod en de wensen en behoeften van onze klanten. Jij weet deze, samen met je collega’s, optimaal op elkaar aan te sluiten. Je adviseert de manager Alerta hierin en geeft (on)gevraagd advies. Jij bekijkt onze samenwerking met onze klanten en leveranciers met een positieve blik en kijkt vanuit oprechte nieuwsgierigheid naar kansen en mogelijkheden.
Je hebt ideeën over het borgen van SLA’s (Service Level Agreements) en hoe je deze samen met de aandachtsvelders inhoudelijk vorm geeft. Door middel van een gepaste overlegstructuur, afspraken en goede afstemming. Jij begrijpt als geen ander dat we werken voor veel (regionale) klanten en dat onze dienstverlening een onderdeel is van (regionale) samenwerkingen in de zorgketen.
Wil je hier graag meer over weten? Lees dan nog even verder.
- Jij weet onze dienstverlening aan te laten sluiten bij een goede werkmethodiek voor onze medewerkers en de behoeften van onze klanten
- Je bent een goede gesprekspartner voor de manager Alerta, waarbij je de manager informeert, adviseert en ondersteunt ten aanzien van kansen en ontwikkelingen op het gebied van klantbehoeften en klanttevredenheid
- Je weet onze medewerkers te enthousiasmeren, te betrekken bij de kwaliteit van onze dienstverlening en weet op jouw positieve werkwijze mensen mee te krijgen
- Je beschikt over goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het belang van communicatie, voorstellen en plannen
- Je hebt een afgeronde relevante opleiding op Post-HBO niveau met meerdere jaren ervaring bij voorkeur in een klantenservice, servicecentrum omgeving
- Je bent besluitvaardig, energiek, positief en klantgericht
- Een creatief persoon, maar ook procesmatig en ordelijk
- Een vast contract voor 32-36 uur per week
- Uitstekende ontwikkelmogelijkheden
- Een enthousiast team met collega’s van Alerta die zeer gemotiveerd zijn om er samen een succes van te maken!
- Een heel divers takenpakket met uitdagende vraagstukken, waar jij vanuit jouw expertise direct mee aan de slag kunt
- Beloning volgens de CAO VVT, FWG 60 maximaal € 5.733,02 bruto per maand op basis van 36 uur
- Een structurele eindejaarsuitkering van 8,33% en jaarlijks 8% vakantiebijslag
Alerta valt onder de organisatie Carintreggeland. We werken op basis van gelijkwaardigheid, dit doen we vanuit onze vier kernwaarden: moedig, open, vertrouwen en samen. Deze waarden geven ons houvast en verbinden ons met elkaar. Wij zijn van mening dat de beleving van Waardevol werken voor jou als collega een belangrijke voorwaarde is om de beste zorg te kunnen bieden en zo te kunnen bijdragen aan een Waardevol Leven voor onze cliënten.
Om dit te kunnen waarborgen biedt onze organisatie tal van mogelijkheden om dit te kunnen verwezenlijken, denk hierbij aan bijvoorbeeld; scholingen via ons leerplein. Natuurlijk vinden wij een goede werk- en privébalans ook erg belangrijk, want voor elke fase in jouw leven zijn er passende mogelijkheden. Als medewerker kun je zelf de regie pakken over je leven en over je baan. Daarin heb jij zelf een belangrijke rol! Leren en ontwikkelen is jouw verantwoordelijkheid en geeft meer plezier in je werk. En dat is belangrijk, een ander kun je namelijk niet veranderen, jezelf wel.
Kom jij waardevol werken bij Alerta?
Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Laura Reichgelt 06-34362291, manager Alerta.
Heb je vragen over je sollicitatie of de procedure neem dan contact op met de recruiters van Carintreggeland door te mailen naar vacature@carintreggeland.nl.
Om in de zorg aan de slag te kunnen is het belangrijk dat je beschikt over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Als het klikt en je bij ons aan de slag gaat, zullen we jou een aanvraagformulier sturen. Natuurlijk betalen wij als werkgever deze kosten terug.
Solliciteren