Een nieuwe collega aan het woord. Henriëtte is in december gestart als zorgcentralist bij Alerta.

Neem contact met ons op

Wij vertellen u graag hoe wij u ondersteunen met zorg op afstand.

Bel 074 255 00 80

Deel deze pagina

Na 6 jaar gewerkt te hebben op de afdeling Customer Service van KPN, was ik op zoek naar een nieuwe uitdagende functie waarin ik mijn kennis en ervaring kon uitoefenen in een ander vakgebied. Dit heb ik kunnen vinden bij Alerta.

Op 1 december 2020 ben ik begonnen als zorgcentralist. Ik vind het een ontzettende leuke, spannende en uitdagende baan. De diversiteit die Alerta biedt door samenwerking met verschillende klanten maakt deze functie zo gaaf! Tot het uiterste gaan voor de klant, net dat stapje extra zetten en zorgen dat deze meer dan tevreden is, is iets wat ik het liefste doe!

Mijn collega’s bij Alerta hebben mij goed ingewerkt, op verschillende werkplekken hangen schermen waardoor het inwerken op een veilige manier gebeurd. Sinds 1 februari werk ik zelfstandig en dit gaat goed, maar ik leer iedere dag nog bij. Het fijne is dat ik altijd kan terugvallen op mijn collega’s wanneer ik er even niet uitkom.

De werksfeer bij Alerta is goed! Ik zie mijzelf hier de komende tijd dan ook met veel plezier werken

Printen